Veelgestelde vragen

Al jouw vragen over ontbijt aan huis beantwoord! 
Hoe kan ik bestellen?
Bestellingen kunnen geplaatst worden via onze webshop of in Aroma tijdens onze openingsuren.
Heb je hulp nodig bij het online bestellen? Bel ons dan op of stuur een mailtje.
 
Tot wanneer kan ik een ontbijt bestellen? 
Wij nemen de laatste bestellingen aan tot de dag voordien om 16u. 
 
Op welke momenten leveren jullie?
Wij leveren elke dag tijdens de volgende tijdssloten:
  • 7u-8u
  • 8u-9u
  • 9u-10u
  • 10u-11u
Waar leveren jullie?
Wij leveren in de volgende gemeentes (+ vervoerskosten):
  • Turnhout: gratis
  • Vosselaar: €5
  • Ravels: €8
  • Wechelderzande: €7
  • Oud-Turnhout: €5
  • Arendonk: €8
  • Tielen: €7
  • Beerse: €6
  • Kasterlee: €8
  • Dessel: €10
  • Gierle: €6
  • Rijkevorsel: €8
  • Retie: €8
  • Merksplas: €6
  • Vlimmeren: €6
  • Weelde: €8
  • Poppel: €10
  • Wortel: €8
  • Lichtaart: €8
  • Lille: €7
  • Zondereigen: €8
  • Oostmalle: €10
  • Westmalle: €12
Staat jouw gemeente niet in de lijst, maar wil je wel heel graag genieten van ons heerlijk ontbijt? Stuur ons dan een mail en we bekijken samen hoe we je verder kunnen helpen.
 
Kan ik met consumptiecheques betalen?
Ja, dit kan zeker! Als je met consumptiecheques wilt betalen, kan je je bestelling via mail plaatsen.
 
Kan ik mijn ontbijt ook afhalen?
Afhalen kan zeker ook. Duid deze optie aan bij het afrekenen.
Kunnen we glutenvrij bestellen ?
Natuurlijk kan dit .
Je kan dit aangeven bij opmerking , dan voorzien we een glutenvrije versie !
 
Moet ik iets terugbrengen of een waarborg betalen?
Nee, alles zit in een box verpakt. Je hoeft hiervoor geen waarborg te betalen of verpakking terug te brengen.
 
Heb je nog andere vragen? Twijfel dan niet om ons te contacteren